Wednesday, February 25, 2009

Muusika: Vaikuse ballaad
Joogiks: vesi (tean, olen alla käinud)
Mul on vist kevadväsimus! Või krooniline unepuudus. Peab vitamiine tarbima? Seda ma tean kuidas manustada D vitamiini- üks tark ütles. Õllest. Kuid kuidas ülejäänute A, B,...Ü Õ tähtedega jääb. Just eelmine nädal oli uudis kuidas mingid teadlased avastasid, et multivitamiinide tarbimine pole üldse hea. Kuid samas oleks nad võinud ju lihtinimestele teada anda mida tuleb tarbida? Kui ikka ühte keelad siis promo teist. Ma arvan, et söön sibulat ja naudin selliseid päikesepaistelisi ilmasid, nagu näiteks täna väljas oli. Päike siras, veed voolasid, kevad on tulemas, tunnen seda, oma ninasõõrmeis. Ma ootan.
Allpool mõned meenutused eelmise aasta märtsi algusest.

































2 comments:

  1. Need B-vitakad ja asjad saad ka õllest kätte, ses suhtes on õlu pks tänuväärne kraam:) Aga praegu tasuks kindlasti C-le tähelepanu pöörata.

    Ja muidugi looduslik antibiots ja meie suurim sõber - härra Küüslauk.

    Muide. Kõigil teistel on pidev uni, mitte unetus. Hämmastav.

    ReplyDelete
  2. unepuudus ses mõttes, et teda on nii vähe;)
    ei jätku teist, kuid nüüd on nädalavahetus kohe-kohe siin eks siis saa magada.

    Aga tänud ja pärast hüppan poest läbi- täna tuleb küüslaugu-õlle pidu.

    ReplyDelete